More
    AcasăTehnologieDesign logo firma

    Design logo firma

    Introducere

    In momentul in care un antreprenor sau chiar o persoana fizica isi doreste sa lanseze o afacere sau sa se lanseze in lumea afacerilor, primul lucru pe care il va lua in considerare este identitatea vizuala. Un logo unic si memorabil poate face o diferenta majora in modul in care compania ta este vazuta si perceputa de catre publicul tau tinta. Un logo bun nu doar ca va face ca compania ta sa iasa in evidenta, ci poate servi si ca un punct de referinta pentru aceasta. Pentru a te asigura ca identitatea ta vizuala este una de succes, sau pentru a crea unul daca nu exista inca unul, ar trebui sa iei in considerare sa apelezi la serviciile unui designer de logo pentru a crea un logo unic care sa se potriveasca cu compania ta.

    Un logo unic

    Un logo unic se refera la un logo care este specific companiei tale. Acest lucru inseamna ca logo-ul tau trebuie sa fie atat distinct cat si relevant pentru compania ta. Logo-ul tau ar trebui sa reflecte, sau cel putin sa sugereze, ceea ce face compania ta. Logo-ul tau, de asemenea, trebuie sa fie usor de recunoscut, memorabil si cat mai simplu posibil. De asemenea, trebuie sa fie usor de adaptat pentru a se potrivi cu schimbari ale designului si ale culorilor in trend.

    Alegerea unui designer de logo

    Atunci cand vine vorba de alegerea unui designer de logo, exista o multime de factori de care ar trebui sa iei in considerare. Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa cauti designeri de logo care sunt specializati in ceea ce face compania ta si sa vezi daca au lucrari relevante. Apoi, ar trebui sa verifici portofoliul de lucrari ale designerului pentru a avea o idee despre stilul lor si modul in care isi imagineaza logo-ul tau. Este, de asemenea, foarte important sa discuti cu fiecare designer pentru a te asigura ca ai acelasi limbaj si ca intelegi exact ce se asteapta de la tine si ce vei primi.

    Procesul de design

    Procesul de design al unui logo poate dura de la cateva saptamani la cateva luni, in functie de complexitatea logo-ului si de modul in care designerul isi imagineaza acesta. Procesul de design presupune mai multe etape si anume: identificarea nevoilor, brainstorming-ul, crearea conceptelor initiale, extinderea si retusarea sa, realizarea logo-ului final si intocmirea unui manual de marca. La fiecare etapa, designerul se va consulta cu tine pentru a-si asigura ca sunt indeplinite toate cerintele si ca tu esti multumit de rezultat.

    Distribuirea si implementarea

    Dupa ce logo-ul este gata, acesta trebuie distribuit si implementat. Acest lucru presupune alegerea unor si mai multe variante de culori pentru a se potrivi cu cerintele tale. De asemenea, logo-ul tau ar trebui sa fie disponibil si intr-o forma vectoriala, astfel incat sa poata fi usor adaptat pentru a se potrivi cu diferite mediile sau aplicatii. Logo-ul tau ar trebui sa fie disponibil si in diferite formate, astfel incat sa poata fi folosit in diferite contexte.

    Concluzie

    Dezvoltarea unui logo memorabil si unic nu este o sarcina usoara, ci o proces care necesita o intelegere profunda a activitatilor, a produselor si a pietei companiei tale. Desi procesul poate parea unul intimidant, acesta in cele din urma se va dovedi a fi unul foarte satisfacator, deoarece logo-ul tau va reflecta personalitatea si valorile companiei tale si va servi drept un punct de referinta pentru aceasta. Cu ajutorul unui designer de logo profesionist, vei fi capabil sa creezi un logo care sa fie identificabil si memoralbil pentru publicul tau tinta si care sa reflecte adevarata identitate a companiei tale.

    Articolul precedent
    Articolul următor
    Articole Asemanatoare

    Articole Populare