Sunt o multime de aspecte, mai mult sau mai putin cunoscute de care trebuie sa se ocupe un antreprenor. De la avize legale de functionare, sediul social si sediul de lucru, bunul mers al afacerii, personalul cu care functioneaza firma, instruirea si protectia angajatilor, contractele de munca, contabilitatea si darile catre stat.
In materie de securitatea si sanatatea muncii si managementul situatiilor de urgenta, intreprinderile, indiferent de marimea lor, de capitalul social si de cifra de afaceri pot conta pe o aplicatie SSM usor de utilizat. Iata 5 avantaje de neignorat ale utilizarii acestei aplicatii, cu ajutorul careia managerul se va degreva de multe probleme, concentrandu-se pe mersul companiei.
1. Aplicatia Easy SSM nu trebuie instalata pe propriul dispozitiv
Exista numeroase programe si aplicatii care trebuie gestionate de o firma, insa Easy SSM nu trebuie instalata pe un dispozitiv al firmei. Ea se acceseaza usor pe o platforma online care se acceseaza usor prin user si parola. Nu exista deci posibilitatea pierderii datelor ca urmare a unor defectiuni ale calculatorului sau laptopului din firma.
2. Datele sunt stocate in siguranta
Folosirea platformei pe baza de autentificare garanteaza securitatea datelor introduse. Administrarea site-ului si siguranta sunt garantate de producatorul aplicatiei.
3. Gestionarea facila a bazei de date
Indiferent de numarul angajatilor, sarcinile in materie de securitatea si protectia muncii sunt rezolvate rapid, prin renuntarea la fisele imprimate si semnarea lor direct in aplicatie de catre angajati. Programul trimite automat fisele catre toti salariatii, nemaiexistand posibilitatea omiterii. Actele, accesibile si in format pdf, se pot imprima ulterior si prezenta la un eventual control din partea institutiilor abilitate. Baza de date se poate accesa de oriunde, de pe un dispozitiv smart.
4. Notificari automate pentru instruiri
Pe platforma Easy SSM se trimit automat notificari referitoare la instruire. Aplicatia online poate fi folosita, de asemenea, la trimiterea de mesaje sau e-mail-uri catre angajati.
5. Se pot face cursuri autorizate SSM
Ca manager sau ca angajat responsabil cu SSM, se pot dobandi prin intermediul cursurilor online notiuni de baza in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Durata cursului este de 40 de ore. Programul de pregatire este avizat de ITM si inregistrat la Registrul National al Furnizorilor de Formare Profesionala.
Pentru o taxa anuala de acces cuprinsa intre 150 de euro pentru firmele care au pana la 25 de angajati si 2000 de euro pentru companiile cu peste 1800 de angajati, managerii pot accesa platforma online Easy SSM, cu ajutorul careia vor putea trece la modul informatizat de gestionare a securitatii si sanatatii muncii, eficientizand procedurile si scutind timp si energie.